top of page
  • Фото автораEugene Mokeiev

Ten Candles: модулі від українських авторів

Оновлено: 30 лист. 2023 р.


Вітаю! В цій статті я вирішив зібрати модулі від українських Майстрів і Майстринь, що водять чудову систему 10 Candles (Десять Свічок), про яку можна прочитати тут.


Модулі працюють так: кожен з них описує стартову ситуацію, в якій починається гра. Наведений список можливих локацій для натхнення при встановленні істин. І, нарешті, є мета групи за замовчуванням для кожного модуля. Все що буде далі цілком залежить від вас та вашої групи, тож не сприймайте модулі як рамки. Їх призначення – допомогти вам створити сетинг для вашої історії.


Обирайте будь-який на свій смак і насолоджуйтесь зануренням в атмосферу трагічного горору!

 

Сергій Уразматов

Співзасновник Roleplay Солов'їною


Мисливці за привидами


Глядачі безжальні, ночівлі в закинутих будинках більше недостатньо для популярного Youtube каналу про надприродне. Тому ви зараз, в будинку XVIII століття, посеред поселення мормонів, з надією зняти найкраще відео. Вас впустили всередину закритої спільноти, навіть дозволили зайти до будинку. Однак вийти не з нього не так просто.

Натовп поселенців збирається навколо маєтку. Чому їх так багато? В їхніх обличчях ви бачите щось? Лящання ланцюгів на даху додає атмосфери відео? Моторошний хоровий спів щось нагадує?


Старий будинок ховає більше секретів, ніж здається на перший погляд. Створіть та розгадайте їх разом.


Локації: Поселення в лісі, старий маєток, система тунелів, місце жертвоприношення.

Мета: Вибратися живими.


Антарктида


Група вчених в серці Антарктиди. Нечувана сейсмічна активність загрожує континенту розколом. Хуртовина поступово збільшується. Дослідники базового табору верзуть маячню. Білі на білому тіні чигають навколо.

Монументальні склепіння печери приховували Щось. Що Це? Хто Це охороняє і що вони хочуть? Скільки часу минуло? Чи є тут хтось іще? Це дика місцина чи сповнена технологій? Зіграйте історію цього місця та остерігайтеся хуртовина вже закрила сонце.


Локації: Базовий табір, підземний склеп, снігова пустка.

Мета: Зупинити розкол планети.

 

Alex U

Співзасновник проєкту Де Мої Куби?

Посилання на пригоди файлом.


Новий початок

Це мав бути новий початок. Нове місто. Нові ви. Ви шукали більш постійне місце проживання, ніж цей жалюгідний хостел, коли все пішло шкереберть. Спочатку все було не так вже й погано. Насправді це місце стало більш терпими ніж інші. Але потім прийшли Вони. Ваша група все ще перебуває тут завдяки крихітному генератору, який живить кілька ламп у вестибюлі. Ті, хто залишився, туляться до цих останніх джерел світла. А от решта мешканців... Ну, все, що ви чули лише крики. Це було 24 години тому. Портативне радіо повідомляє, що деякі міські школи облаштовуються як укриття; і що всі повинні використовувати їх, щоб дістатися до Арени, де працює генератор. і є багато їжі на складах. Ви відчуваєте, як ваш шлунок булькає від думки про їжу... Коли ви востаннє їли? Ви голодні і знервовані, і в якийсь момент, коли ви спали, одна з ламп перегоріла. Мабуть, це просто чергове невезіння... Чи не так?

Локації: Гуртожиток, різні школи, ринки, будівлі у місті, Арена.

Мета: Знайти укриття на Арені


Апокаліпсис Темряви

Нещодавно настав кінець світу. Принаймні, світу, яким ви його знали: Голод і посуха породили відчай. Уряди розпалися. Міста перетворилися на пустелі. Мародери бродили сільською місцевістю. Але ви вижили. І ви були не самі. Ви і ще кілька людей утворили комуну. Ви захистили себе. Ви відбудували свій маленький куточок цивілізації і вперше за довгий час кожен рік був трохи кращим за попередній. А потім прийшла темрява. Ті, хто чергував тієї ночі, казали, що зірки пливли перед їхніми очима. Місяць зник. Сонце так і не зійшло. Викинуті сонячні батареї перетворилися на нікчемний брухт. Здавалось, що газу для генераторів буде достатньо, але все змінилося, коли прийшли Вони. Ваші друзі. Ваші рідні. Ті, кого ви врятували, і ті, хто врятував вас. Одного за одним вони були забрало щось там, у темряві. Тепер вас залишилася лише жменька. Стіни не вберегли вас у безпеці, але це єдиний захист, який у вас є. Чи можна їх укріпити? Чи буде краще покинути їх і відсидітися в одній з будівель? Ви розберетеся з цим. Зрештою, якщо Апокаліпсис не зміг вбити вас, то ви зможете знайти спосіб пережити і це.

Локації: Вали, замкнена зброярня, казарми, кукурудзяні поля, солярій

Мета: Утримувати фортецю


Остання Посадка

Місцевий аеропорт впорався з ситуацією якнайкраще, коли небо почорніло. Спочатку персонал намагався заспокоїти всіх, а рейси просто затримували. Через кілька днів аеропорт відновив роботу. Потім прийшли Вони. Першим став темніти термінал B, потім термінал C. Ви зараз перебуваєте в терміналі А, де працюють генератори. Лише кілька хвилин тому по внутрішньому зв'язку аеропорту пролунало оголошення. Сильний, впевнений голос сказав: "Якщо хтось залишився в живих, я в терміналі D. Електрика все ще працює, і біля гейту D14 стоїть літак, повністю заправлений паливом! Я сам досвідчений пілот і чекатиму рівно три години, поки всі, хто мене почули, прийдуть сюди, перш ніж злетіти. Має ж бути якесь безпечне місце". Чи можете ви безпечно дістатися до терміналу D? Можливо, автобус ще ходить, або ви зможете дістатися до терміналів B і C. Пілот має рацію. Безпека десь поруч.


Локації: Диспетчерська вежа, охорона, термінали A-D, фуд-корт, міжтермінальний автобус.

Мета: Дістатися терміналу D, щоб сісти на останній літак, що залишився.


Живучи в Темряві

Тато каже, що це комуняки. Якісь брудні комуністичні витівки. Мама взагалі нічого не говорить. Ви бачили, як вона ховала пляшку з чимось у сумочці. Приблизно п'ять днів тому почали зникати люди. Мама Майка. Містер Броуді і його дружина, які роздавали цукерки. Томмі Райерсон, який сидів поруч з вами на математиці. Зникли. Коли прийшли солдати, тато не хотів йти. Він розсердився. Мама почала плакати. Але врешті-решт ви, мама і тато сіли у вантажівку. Дюк мусив залишитися. Він стояв на подвір'ї і гавкав, коли вантажівка від'їжджала. Ви сховали обличчя, щоб тато не побачив ваших сліз. Солдати забрали всіх до мерії. Тато намагався вдавати, що це похід. Він навіть запитав солдатів, чи можна розпалити вогнище, щоб посмажити маршмелоу, але вони сказали: "ні". Тут немає ні телевізора, ні радіо. Але ваші рації все ще працюють, тож ви можете поговорити після того, як солдати накажуть усім лягати спати. Єдине, з чим ви всі погоджуєтеся, - це те, що треба щось робити. Дорослі, можливо, і здалися, але не точно не ви. Для початку візьмемо містера Гатрі. Тато завжди казав, що він божевільний, але не можна бути міським істориком, не вивчивши пару речей. Якщо є відповідь на те, що відбувається, він знатиме. Проблема в тому, що його будинок знаходиться біля музею, а це на іншому кінці міста. Солдати перекрили більшість доріг, тож вам доведеться йти через цвинтар. А це те, чого не хочеться робити навіть при денному світлі. Але хтось же мусить щось робити!

Локації: Мерія, кладовище, будинок містера Гатрі, музей

Мета: Поговоріть з містером Гатрі і з'ясуйте, що відбувається

 

Hrim


Вантажний корабель Едельвейс


Далеке майбутнє, людство проводить активну експансію та освоює нові і нові горизонти.

Ви члени команди вантажного корабля "Едельвейс", що наразі знаходиться в гіперстрибку в систему Гало-5. На борту корабля знаходяться тисячі колоністів в капсулах гіперсну та різноманітний груз, що необхідний для розвитку недавно заснованої колонії.

Зі слів капітана з десяти членів екіпажу тільки вас вдалося екстрено вивести з гібернації, по його наказу, що задіяв протокол 666.

Штучний інтелект класу Адам, що займається координацією і контролем всіх найважливіших систем і програм корабля та контролює обслуговуючих дронів, запустив позаштатну повну біологічну очистку судна, що почнеться за 3 години. Вона без сумніву призведе до загибелі всієї органіки на судні.

Адам заблокував внутрішні системи навігації на кораблі, тому вам видають маячки по яким і буде орієнтуватися Грін визначаючи ваше місце знаходження, для вашої навігації.

Він наказує вам відправитися до центрального ядра Адама, і відключити його живлення вручну, щоб можна було перехопити управління системою біологічної очистки і врятуватися. Оскільки будь-які інші методи порятунку, крім вказаного вище на цю мить недоступні.

Капітану вдалося частково зберегти за собою управляння основними шлюзами, які він зможе відкривати по мірі вашого наближення до них.


Локації: Командна рубка, медичний відсік, вантажний відсік, відсік з капсулами гіперсну, відсік з плазменним генератором, зброярня, центральне ядро Адама

Мета: Врятувати колоністів


Зима, що ніколи не закінчиться


Ви група друзів, які сім днів тому пішли в давно спланований зимовий похід. Ваш шлях пролягав від містечка Вирій до селища Тихеньке по той бік гори Етруск.

П’ятого дня, коли ви пройшли перевал та збиралися спускатися до підніжжя гори налетіла сильна хуртовина. Вам пощастило сховатися в будиночку мисливця де був невеликий запас дров та консервів і стареньке радіо.

Пройшло два дні, завірюха не вщухає. Градусник за вікном показує тривожні -40°C, хоча ще вчора було -15°C. Паливо для буржуйки закінчується значно швидше ніж вам би того хотілося так само як і ваші запаси їжі. Спуск до Тихенького займе мінімум три дні в таких погодних умовах, припасів вистачить на чотири, якщо прямо зараз почати економити.

Вечір, ви зібралися довкола буржуйки, несвідомо простягаючи руки до єдиного джерела тепла. Вам потрібно вирішити, як діяти далі.


Локації: Будиночок в якому ви знайшли притулок, машина занесена снігом, містечко Тихеньке

Мета: Знайти безпечне місце

 

Анна (Анрі) Біліченко @this_is_anri

Адміністраторка Інріум


Вони – люди


Ми жили в Прадавньому Лісі, скільки себе пам’ятали. Насолоджувались своїми малими радостями та утіхами. Чисті джерела та прозорі озера в тінях дерев. Зелена трава та високі дерева під чистим небом. Наш дух прародитель беріг нас і давав нам лише найкраще.

Але потім прийшли Вони – Люди. Незбагненні. Дивні. Ворожі. Вони знищують та отруюють все на свому шляху. Нам доводиться ідти все далі і далі всередину свого лісу, залишаючи їм сплюндровану землю.

Гра про швидку індустраліазію людей, що докотилась до істот чистих та незбагненних, що жили в гармонії з лісом та природою.

Локації: Прадавній дуб, лісове озеро, поселення людей, лісопильня, фабрика, велике місто

Мета: Зупинити людей в їх бажанні знищувати


Смерть Світла


Фортеця Серцебиттів ніколи не була ні особливо великою, ні могутньою. Невеликий Орден магів, що оберігав артефакт – Серце Світла. Таких орденів сотня по всьому світу. Пурпурові Наглядачі, Охоронці Пророцтв та інші. Кажуть, цей орден був створений з єдиною метою – захищати Розлом. Розлом, в якому під сотнями футів землі та магічних бар’єрів десятиліттями клубиться темрява, що прагне поглинути все живе на своєму шляху.

Архімаг наклав едикт на цей розлом, що захищає живих. А Серце Світла – його дітище, яке він залишив для підтримання порядку. Але здається десятиліття безперервної роботи артефакту і забуття ордену, що втрачав свої сили, не знаходячи нових послідовників призвели до появи лазівок в захисті.

Одного дня бар’єр не витримав. І безодня визирнула із Розлому. Разом з тисячами чорних фігур, що витягують життя.

Ви – легіонери, захисники, або ж аколіти ордену. І вам потрібно зробити вибір. Втекти і рятувати своє життя, або ж спробувати відновити роботу артефакту, ціною свого життя. Бо поки б’ється останнє серце цих захисників, вони клялись боронити Серце Світла, так наче це було б їх власне Серце. Але здається, скоро ці Серця зупиняться, отруєні Кров'ю Пітьми.

Локації: Зала з артефактом, зброярня, лабораторії магів, таємний прохід, бібліотека, казарми, мури фортеці, розлом.

Мета: Відновити роботу артефакту ціною свого життя.

 

А який модуль найбільше сподобався вам? Пишіть в коментарях!

 

Якщо ви хочете опублікувати власну статтю на сайті, пишіть мені сюди!




Мої матеріали на DMs Guild

208 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Comments


bottom of page